Kvalitní kosmetika O·P·I, určená pro profesionální salonní péči, se každoročně řadí do žebříčků nejlepších kosmetických produktů.
Její speciální sezónní kolekce Vás očarují smyslným spojením barev a přenesou i do známých filmů, jako jsou Skyfall, Alenka v říši divů: Za zrcadlem nebo Padesát odstínů šedi.
PŘÍBĚH O·P·I
Štěstí v neštěstí. I tak se dá shrnout vznik legendární značky nehtové kosmetiky O·P·I.
Když George Schaeffer kupoval v pouhých 25 let firmu otcova bratrance Odontorium Products Inc., netušil, že zkratka O·P·I se stane synonymem pro kvalitní lak. Myslel, že uspěje s malou firmou vyrábějící zubní náhrady - těm se totiž na počátku věnovali.
Místo úspěchu však přišla rána. Zubní náhrady neuspěly, firma rychle bankrotovala.
George Schaeffer s týmem při uvádění kolekce Route 66
„Miluji Ameriku, protože na každém rohu najdete novou příležitost, stačí se jen pro ni ohnout a vzít si ji.“ (George Schaeffer)
Nakonec to byly zubní výplně, co firmu zachránily. Akryl, který se používal v 80. letech na plomby na zuby, využívaly i nehtové designérky na modeláž nehtu.
George Schaeffer tak začal s výzkumem dokonalé látky, která bude šetrná k nehtům a zároveň naplňovat potřeby manikérek. Od příliš tvrdého akrylu přes perfektní porcelán, který se však vytvrzoval ve 2200 °F, našel ideální symbiózu.
A po O·P·I jako značce luxusní a kvalitní nehtové kosmetiky začal šílet celý svět.
Nehtová kosmetika O·P·I je dnes špičkovou celosvětovou značkou v profesionální péči o nehty.
Přestože se tak pro George Schaeffera vše změnilo, zůstává u svého původního hesla: „Dělej to pořádně, nebo vůbec.“ Právě proto se kvalitní značka O·P·I každoročně řadí do žebříčků nejlepších kosmetických produktů.
Kromě neustálého rozšiřování palety barev je O·P·I unikátní speciálními sezónními kolekcemi, které Vás například přenesou do známých filmů, jako jsou Skyfall, Alenka v říši divů: Za zrcadlem nebo Padesát odstínů šedi.
Unikátní reklama značky O·P·I "INSTINCT OF COLOR"